

- Styrolep Z BIAŁY klej do zatapiania siatki
- Styrolep K klej do przyklejania płyt styropianowych
- MAJSTERGRUNT SILIKONOWY
- weber.dry PUR seal poliuretanowa, płynna, wysoce elastyczna membrana hydroizolacyjna
- weber.tec 828 DB 75 /150 Laminowana taśma elastomerowa do uszczelnień dylatacji, styków ściana-ściana i ściana-podłoga
- Klej dwuskładnikowy TERMOLEP D-C
- weber.prim EP2K wodorozcieńczalny grunt na bazie żywicy epoksydowej
- weber.dry PUR coat warstwa nawierzchniowa do stosowania w strefach o małym natężeniu ruchu pieszego
- MajsterGrunt Uniwersalny
- Tynk Mozaikowy Majstertynk Majsterpol
- weber.rep 760 (Cerinol Fix) cement szybkowiążący
- weber.tec EP10 żywica epoksydowa o niskiej lepkości do gruntowania podłoży


INFORMACYJNE UŻYCIE ZNAKU TOWAROWEGO
Znak towarowy – co do zasady – daje jego właścicielowi prawo do zakazania używania oznaczenia każdemu, kto używa znaku chociażby podobnego dla produktów/usług, dla których dokonano rejestracji. Przepisy prawa własności przemysłowej przewidują jednak pewne ograniczenia tak szerokiej ochrony. Jednym z nich jest korzystanie z cudzego znaku w celach informacyjnych.
Art. 156. Używanie elementów znaku towarowego w obrocie
UŻYWANIE CUDZEGO ZNAKU TOWAROWEGO – WARUNKI WYCZERPANIA PRAWA DO ZNAKU TOWAROWEGO
Po pierwsze, żeby prowadzić dalszą odsprzedaż w sposób legalny towar musi być wprowadzony na runek przez właściciela znaku – najczęściej producenta bądź za jego zgodą np. przez licencjonowanego dystrybutora czy podmiot powiązany z producentem. Pierwszy krok umieszczenia towaru na rynku musi wykonać uprawniony, czyli np. towar nie może być nabyty (czy skradziony!) bezpośrednio z fabryki produkującej ubrania czy laboratorium danego producenta.
Następnie, towar musi być wprowadzony do obrotu na terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Taką zasadę terytorialności wprowadza polska ustawa w odniesieniu do krajowych znaków jak i prawo unijne do znaków wspólnotowych. Wyczerpanie prawa do znaku towarowego nie chroni wobec tego przypadków nabycia towarów np. w Azji i ich odsprzedaży w Polsce i to nawet, gdy ten towar jest oryginalny i wyprodukowany przez właściciela znaku.
Mając zatem pewność, że kupiliśmy towar na obszarze EOG, wprowadzony na rynek przez uprawnionego możemy dalej odprzedawać go i reklamować w celu dalszej odsprzedaży gdyż co do tego danego egzemplarza prawo do znaku już się wyczerpało. Innymi słowy, wraz z momentem ulokowania towaru na rynku właściciel traci możliwość powoływania się na swoje prawo w odniesieniu do tego konkretnego produktu.
Prawo do znaku „wyczerpuje się” (=kończy się) w odniesieniu do konkretnego towaru, który został legalnie wprowadzony na dany rynek przez właściciela lub za jego zgodą.